Not in the rain then I'm on my way to the rain.


Jävla skitrygg!.. Har skitont i ryggen och jag vet inte varför?  Är det för att jag sover konstigt eller vad? Blir galen här.. Snälla rygg, bli bra igen!!!

Vädret är piss och jag måste ändå ut och köpa lite saker, bl, rengöringsmedel till ansiktet, leggings och en tröja. Tänkte först cykla till centrum, som jag alltid gör. Men så kollar jag ut och det småregnar. Damn, så jag ska släppa med brorsan och hans bil istället ^^ Awesome huh?? :D

Vad tycker ni om outfits pic? Någon ide att börja med det? Alla har ju det redan.. Hm.. Får se hur det blir ;) Men då kommer der förmodligen inte hete outfit eller dress to succes, eller vad nu heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0