People say forever, but forever is never.


Bild & redigerad av mig.

Oh nooo! Har sovit bort typ halva dagen nu! Great.. Men det gör inget, har ändå inga planer på nåt ;) Eller jo, ska ta min feta röv till centrum idag och kolla runt lite där. Hoppas på att jag hittar en sööt byxdress eller nåt annat pretty/nice/hot!

Öhm.. vill på bio och kolla på Eclipse idag eller den här veckan. Måste bara boka biljetter och fråga pappa om en är okej vetni. Jag har helt pank så jag har noo cash at all.

Inget vettigt att säga så nu drar jag. Ska försöka fixa lite mat.. om jag orkar röra mig vill säga.

Kommentarer
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

oh thanks! >D hehe ja det e klart >D

2010-07-05 @ 17:22:09
URL: http://tsukii.se
Postat av: Anonym

vart laddar du ner dina filmer kan du snälla länka hemsidan i din blogg?=)

2010-07-05 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0