Take me away. A secret place. A sweet escape. Take me away.


Natasha Bedingfield - Pocketful Of Sunshine

Sminkad och klar sitter jag här och väntar på lunch som mamma strax ska laga. Sedan ska vi iväg ock kolla på min laptop! :) Annars så händer inte mycket mer.. Livlös dag förvörigt. Vädret helt död, men det är okej för min del. För växterna ser ju också helt döda ut, helt bruna och fula. Men med lite regn så växer de nog igen ;)

Skara och Liseberg väntar härdanefter, men när det sker vet jag inget om. Alla snackar och ändrar så nu ska jag inte säga när vi åker längre. För vem vet? De kanske ändrar igen -.- Så skriver om de när de kommer istället. Säkrast så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0