You got me at hello.


Bild av mig.

Now everything is dooone! Kom in i skolan jag ville och linjen är jag lite osäker på, men whataheck! ^^
Huvudsaken är att jag kom in ;) Ska fira det med en lång solstund ute på taket på garaget! :D Hm.. får hoppas på lite färg alltså, annars jävlar! xD Kanske ska ta och baka senare? Eller nää.. vill inte bli större, har typ bara käkat glass och bakelser hela dagarna känns det som! Nåja, får se hur dagen blir.

Nu måste jag klaga lite, inte på gymnasiet, utan på tagetbordet.. Alltså gud vad jobbigt. För två dar sen så exploderade min trådlösa tagetbord. Okej, inte exploderade, men you get the point. Och nu använder jag en jättedålig kass tagetbord med tråd och värsta ljudet som kommer när man skriver. Skitjobbigt ju.. -.- Måste kan fixa tillbaka till min vanliga tagentbord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0