Boy, you can choose but the question is, who wants you?


Modeller; P.H, J.P, Jag, S.G & M.T ♥
Foto av; Lillesyrran, Lisa.


Alla bilderna är nu uppe på FB, njut av dem sålänge se är där! ^^ Inte för att jag kommer ta bort dem eller nåt, men you get the point i hope ^^ Tänkte ta och berätta lite vad som hände i lördags och söndags, då jag inte hade tillgång till att ladda upp bilderna på FB.

Lördag & söndag:
Först och främst så vaknade vi vid elva och började packa och käka direkt. För vi skulle nämligen till E-tuna och hjälpa Doo att flytta till sin nya lägenhet. Jag loovar, killen gillar att flytta! xD Vi kom ner dit hälsa på faster och R.K, hennes son. Sen gick vi ner till stan och bowlade samtidigt som studenter tog studenten! Fyfan, jag ba:
- Öhmm.. varför är det såå tyyst?
Hahha, jag loovar, det lät typ ingeting jämfört med Sthlm ^^ Så jag hoppade och skrek när de åkte förbi. HAHHA! xD Tung eller tung? J.P har lärt mig. :P

I söndags var det dags att flytta till hans nya lägenhet, en etta. Det var rätt så fint för att vara en etta. Det var en tjej som bodde där innan, en 17-åring och Doo ba:
- Hon är fan snygg!
Sen Lisa och brorsan stack för att besikta den med Doo och det visade sig att hon inte var så fin som man trodde hon var xD Gosh.. wierd smak killen har alltså..
Efter allt flyttande käkade vi American Pizza! Så jävla gooood! Vi köpte tre large och jag orkade bara äta tre bitar. En av varje pizza, blev fan illemående sen xD Okej, nu överdriver jag, men blev skitmätt! Hahha, samtidigt som vi åt pizza kollade jag på VM, i knooow! Jag gillar inte fotboll, men come on, Serbien spelade? ^^ HAHHA!

Kommentarer
Postat av: Jelena

Linda jag vet att du dör för Serbien =D=D=D

2010-06-14 @ 12:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0