The doors we open and close each day decide the lives we live.



Lånade mammas kort och mamma's kompis kort och åkte in till stan med Lisa. Först blev det ett stopp i Liljeholmen, ville käka in dess nya köptcentrum. Jättefint! Stort, luftigt och mycket ljus, me like it :) Dock så hittade jag inte så mycket kläder, så vi åkte vidare till stan. Bättre blev det heller inte där. Hittade typ nada. Tur de, annars skulle jag ta slut på alla pengar! xD Dock så köpte jag en volang tröja i New Yorker, men visar upp den senare.

Vädret har varit grymt varmt att jag var så dum och tog på mig leggings -.- Helt borta från världen, men jag antog att det var kallt! När jag kollade ut från mitt fönster var det helt molnigt, och om man kollade från David's var det sol och molnfritt! >.<'

Vill passa på och sola nu när det är varmt, men får se hur det bli ^^ Imorgon blir det iallafall tjejkväll hos M.B. ♥ Gött, gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0