The way is not in the sky. The way is in the heart.

Bild lånad av we♥it.com.

Solen stekte sönder mig att jag bara var tvungen att ta på mig short trots mina kritvita ben! Men shit, vad skönt ^^ Inget att klaga på, allt känns amazing now!

Dagarna har hittills varit ovanligt lugna, men det är inte så konstigt. Betygen sätts ju nu så varför påbörja nåt nytt liksom? ;) Så gled runt i skolan idag med en bok och pennor i högsta hugget för att få folk att skriva i den. Ja, en sån där minnesbok. Typiskt mig kanske, but I have to do one! ^^ Har fått väldigt många att skriva en hälsning eller vad de vill skriva, men har rätt så många kvar. Imorgon ska jag fortsätta på min jakt efter flera hälsningar. Kommer bli en töööng bok! Hhaha, kommer vara skitroligt att se den sen efter kanske ett år eller sånt. Fyfan, minnen då ^^  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0