This heart stands for friendship, you with me?


J.P's och mina händer.
Foto av mig.  

Första gången jag har varit såhär ivrig för en fotbolls match! Skrek och gapade samtidigt som jag studsade runt som en gummiboll! Det var sjukt! 9:orna mot lärarena, and guess who won?! Lärarna ledde oss från början, sedan kom vi ikapp och vi ledde. Men ingen vann, utan det blev oavgjort.. Suck! Men säger bara att vi vann, right?! ^^ I brändbollen hade vi inte lika tur där. Synd.. Men vi var iallafall bra. Lärarna vann och det måste bero på vår domare som vi hade. Vi brände fan hela feta släkten hos dem juu, men neeeej! Hon säger;
- Nej, de är inte brända, de hann.
Egentligen inte va.. -.-

Nu är jag fan hungrig, men jag orkar inte gå ner och se vad som finns att käka.. Är sugen på nåt riktigt gott som vattenmelon eller jordgubbar, men jag tvivlar på att vi har.
BTW; alla som sms:ar mig.. har inga pengar!


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

Och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



sköt om dig! kram

2010-06-08 @ 14:58:40
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

sv: tack så mkt :D haha vad jag kallar min stil? ehm.. haha "jag klär mig bekvämt"-stilen typ xD haha ne jag vet inte, jag tar på mig det som är bekvämt å snyggt! :)

2010-06-08 @ 15:13:13
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: julia

fin bild :)

2010-06-08 @ 17:56:30
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0