You're stupid. You fail. You're weird. You're not perfect. But, that's okey. I'm like that too.

Bild lånad av we♥it.com.

Att jag ens vaknade klockan 10.00 idag! :O Mirakel! Var väärsta trött när jag vaknade, men tvingade upp mig själv, för jag lovade nämligen mig själv att börja plugga på teorin nu. Det har jag gjort nu också! :D Dock har jag mycket kvar att läsa, men en bit är nu avklarat ^^

Om det inte vore för Lisa's läkarbesök så skulle jag ha kunnat sova lite till, efter att ha pluggat lite. Men så blev det inte. Helt onödigt att jag ens följde med, det var ändå bara Lisa som gick in med läkaren? >.<' Satt helt ensam där i väntrummet med David och körde Fia med knuff, helt själv. David satt och läste. HAHHA, helt mobbade vi är xD 

Ska snart iväg igen till centrum med Lisa. Lika bra det när man ändå ska handla in nödvändiga saker. På tal om att handla så såg jag att det var vääärsta rean nu i Gina. Alltså, fett sega de är. Det var inte rea hos dem i lördags när jag ahde pengar, men nu är det det.. -.- Sugigt.. Jag som är så jävla sugen på att shoppa, och så har jag inge cash.. great. -.- 

Tänkte också fixa en grilldag med människor, men har ingen ork till det riktigt.. Får se om det ens blir av.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0