By the time, people will changes

Bild lånad av we♥it.com.

Lovet är snart slut och jag längtar tills nästa lov! ^^
Tiden går snabbt, gör den inte det?? ^^ Igår var jag ju som sagt i E-tuna och planerna ändrades, som alltid nuförtiden. Mamma och pappa hängde med och vi sov tyvärr inte över. Tråkigt det, för jag såg verkligen framemot det! Dessutom skulle vi spela badminton, men det blev heller inte av. Do tyckte det var för dyrt.. 110:- för en timme. Åh well, nästa gång tar David och jag med oss pengar så vi kan köra. Det har vi bestämt! Annars så gick vi runt på stan där. Såg att det var rea i en butik så jag kollade in där. Gosh, vad snygga kläder ^^ Små ångrar mig lite nu för att jag inte köpte kläderna. Nåja.. Besökte även hans tjej och hennes nya liten lägenhet. Jättesöt och liten! Med det passar henne, det är ju bara hon som ska bo där ^^

Vi åkte hem vid 00.00 igår natt och kom hem vid 01.30. Däckade så fort jag kom hem. Och idag har vi bara städat huset, som vi alltid gör en gång i månaden. Har även haft tid till att måla mina korta naglar. Ni får se dem sen, ska ta ett par snygga pics för er ^^ Gjorde dem väldigt slarvigt, varför vet jag inte. (x

Nu ska jag njuta av det sista och kämpa hårt till nästa lov, påsklov! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0