Forget about the bad things and focus on the good things.

Bild lånad av we♥it.com.

Om exakt två veckor sticker jag till London med M.B och R.M. I LONGING! ^^ Vi har redan planerat en massa skoj som vi ska göra när vi är där, bl.a besöka Starbucks! x) Ja.. jag är lite seg av mig.. -.- Nåja, kan inte rå för det liksom (; Madame Tussauds har vi även att besöka. Ni vet, vax-people? ^^ Fett coolt juua! Alton Towers är ett måste när vi är i London! Det är som Gröna Lund, fast mycket bättre! :) Enligt M.B då (A) Vi har även tänkt på att gå på musical, men vi får se hur det blir ^^

Men såsom det ser ut ser det inte ljust ut för mig.. :/ Jag håller på att bli förkyld!! #¤%¤#&#¤! Min helg kommer att bestå av massa sömn och tabletter. Måste bli frisk, och det är nu! :O

Kommentarer
Postat av: m'bjang

kryyy på dig ;)

2010-03-20 @ 08:43:42
Postat av: e w i e ♥

så cool bild och fan va jag vill ha koppen :D

2010-03-21 @ 18:01:04
URL: http://ewiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0