L stands for Love, Live, Laugh and don't forget Linda ^^


Bild lånad av we♥it.com.

Funderar på att göra om hela bloggen igen.. Behöver nåt nytt och fräsch, men sen kom jag på att jag skulle göra om den när jag kommer tillbaka från London då jag förmodligen har massa nya härliga bilder. Men jag vet inte.. har en sån lust att göra om, men då lär jag låsa bloggen. Vill inte att ni ska se den när den är helt knas ^^ Dessutom vill jag att den ska bli en surprise :) Nåja, får tänka vidare på saken ^^

Nu väntar jag bara på Lisa, har lovat att göra inbakade flätor på henne igen. Hon verkar gilla dem otroligt mycket. :P Bra det, då kan jag öva upp mig på henne :)
Har snackat med Do och han ska ge mig sin träningssak, vet inte vad det heter, men man tränar med den! :D Gissa om jag blev typ glad?! xD Jodå, blev överlycklig! :D Nu kan jag träna hemma och få värsta kroppen! (A) Hahha, vilka drömmar jag har... -.-' Problemet är bara när jag ska få hem den, till mig, här i Sthlm.. -.- Ähä..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0