Whatever you want to do, do it now. For life is time, and time is all there is.


Bild av mig :)

NP i matte muntliga gick amazing och kinesiska gick åt skogen! Men jag är nöjd iallafall, kan inte bara bäst på allt, right ;) För att fira att dessa prov är avklarat sitter jag nu och mumsar i mig chokladflarn som jag köpte på vår loppis för 30:-! :D Supergott, men extra mycket choklad!! LOVEIT! 

Det var skitsvårt att stiga upp ur sängen idag, och det blev inte lättare när jag gick till skolan också.. hade en sån ångest att jag inte märke S.G komma förbi mig xD Lite elakt av mig, men hallå? Hade ju fan ångest att jag blunder när jag går för jag vill slippa se allt (A) Men ju mer tiden gick, desto lättare blev det. Till slut försvann ångesten och jag blev till liv igen! Inte exakt, men på ett ungefär? ^^

Det är drygt fyra veckor kvar tills sommarlovet och jag har skitmycket att göra! Det kanske inte märks, but i have. Bäst att sätta igång så arbetet minskar lite va? ^^ Ska ta och skriva lite texter i svenska. Gjorde klart en igår! Skitlycklig ju!!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Nu har du bytt design igen! Den är super fin!

2010-05-17 @ 17:47:11
URL: http://kiwivivi.blogg.se/
Postat av: : : T S U K I I : :

sv: på brud och bal från Borås ^^

2010-05-17 @ 22:06:52
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0