'cause even if we sometimes fails, we're still happy that we did our best.


Yoo0 mupps! Underbart väder och jag är på strålande humör! Iallafall nu ^^ Asskön dag idag, en lektion sen hem. Eller tekniskt sett hade hade jag två lektioner, men den sista skippade jag. Var lite för lat för att köra styrketräning med klassen så glodde bara på dem. Stack sen efter en stund. Orka vara kvar där när man ändå inte gjorde nåt. Innan det så körde vi lite basket, eller inte jag då. Själv fota jag runt och nu är jag jättesugen på att fota!! Gaaah, men kan inte. Batterierna är slut så nu håller de på att laddas. Neej, nu ska jag ut och jogga lite! Later mupps! ♥

Kommentarer
Postat av: ღ mi

Både halv kines och viet :)

2011-04-14 @ 17:52:16
URL: http://mmibi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0