Life is only a moment and we are living by the blink of the eye.


Go morgon! Valborgsmässoafton idag! Inte för att jag känner någon speciell känsla..... Vaknade för en stund sen och till dess har jag bara chillat framför datorn. har spanat in några smarriga pajer som jag vill testa på att baka. Bakade en äppelpaj igår med en frasig bott och lock, dock så blev den inte så lyckad. Tog alldeles för många äpplen att alla inte hann bli mjuka. Dock så gjorde Lisa blåbärspaj som blev kvar av smördegen och de blev väl ganska lyckade med tanke på att hon inte överlastade den med massa bär ^^ Måste också bara tilläga att jag har lärt henne att baka! Hon bakar absolut inte bättre än vad jag gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0