My kisses is not so easily won she said and he smiled.


Varför så keff kvalité, why??? Åhhh... väskan ↑ gick sönder typ i lördags när vi var ute på den där gatufestivalen. Eller var det ens festival? Vet inte vad det heter, så säger gatufestival. Alltså suck.. Först gick själva axelbandet av, sen när jag la den i M.T's väska så försvann dragkedjan och pooff så var den trasig. Kan heller inte fixa den, men däremot kan jag återanvända den! Så får se vad för kul jag hittar på istället för att slänga den. Måste dock köpa en nya väska.. Inte nog med det, min "skolväska" håller också på att gå sönder, dragkedjan dock. ÅÅÅÅH!

Kommentarer
Postat av: MK*

Fett synd att den gick sönder för den är as snygg och har en as härlig färg! :/

2011-04-30 @ 15:48:14
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0