Everything in life is about waiting, waiting for things to happen, waiting for peace forever.


Förlåt för alla "naturbilder" men har inget annat att bjuda på förtillfället ^^
Ni har säkert alla varit med om det här och det är såå himla irriterade. Blir alltid lika irriterad när det händer bara för att man inte kan vänta. Upptäckte idag att min efterlängade tröja från HM, stickad grå kofta med luva? Ja, den är iallafall på REA nu och det gör mig lite sur. Eller inte sur så att jag vill typ döda någon, men sur för att jag inte kunde vänta med att köpa den. Men hur ska jag liksom veta att den ska komma på rea några veckor efter? :S Fan alltså, svider lite. Hm, vet inte om jag ska köpa den där vita pälsvästen från HM som jag visade i ett tidigare inlägg eller om jag ska vänta tills REAN kommer? Dilemma... vad ska jag göra?!? :( I want it nooow!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0