Nice dark pinkish knitted shirt from HM


Nu har säkert märkt att bilderna har varit keeffa på sistonde (inte de två senaste kanske, men resten) men har liksom tappat fotosuget. Vet inte varför men jag tror att det beror på att ingen vill stå modell för mig.. :/ Well what to do? Får hitta på nåt sätt att skaffa tillbaka den. Shopping med David idag, precis som planerat och kom hem med ett plagg och lite andra småsaker. Ni har säkert redan märkt att jag är inne på min stick-period? Well, I'm ^^,  Har iallafall precis druckit upp téet och sitter och lekar lite på photoshop. Håller på att fixa en sak till brorsan, that's why. Annars var det planerat att kolla på ännu en Harry Potter film men nu är klockan så mycket. Vill inte vända på dygnet helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0