Sweet red coat even though the picture is in black and white.

Nu blir ni allt förvånade va! För någon dag sen klickade jag in mig på Kenzas blogg och såg denna snygga kappa! Jag döör, så jäävla fint och den satt som ett smack idag när jag testade den! HAHAH, jaa.. jag testade den idag. Kunde inte motstå, såg den hänga där så fint... Ååh, vill ha, vill ha, vill ha! Får se om jag köper den.. den ligger runt 500:- Det är väl inte så farligt? Eller? har redan två kappor.. men ja... Kenzas kappa är förresten röd och jag tänkte satsa på en svart, fast å andra sidan har jag en svart redan... Dilemma.. :O


Kommentarer
Postat av: Karolina

var kan man köpa den?

2011-12-28 @ 22:58:18
Postat av: Linda

SV; New Yorker, dock vet jag inte om den finns kvar..

2011-12-28 @ 23:01:41
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0