Talent is luck. The important thing in life is courage.


Det är hemsk att jag inte har några nya bilder, men det är som det är just nu!
Förresten ser det typ ut såhär nu och det är 1:a december idag! :O

Tre importkillar (förlåt för mitt ordval!) stirrade sönder på mig och V.P idag. Fett jobbigt! Trodde först att jag överdrev, men gjorde inte det och usch! Det började med att de kom ut från datasalen, titta ner och får syn på oss som står på andra våningen. Deras blickar typ fastnar på oss och jag känner sådär... uuew... Så kommer de ner och vinkar och säger hej till V.P tror jag för jag liksom ignorera dem. Istället för att komma fram direkt så går de en runda och när de kommer emot oss så tvekar jag inte på att gå in till klassrummet och lämnar V.P ensam. HAHHA, snacka om att jag är en bra vän va! (A) Och hela situation blir helt awkward när vår klasskamrat sitter och flinar åt killarna när de börjar vissla och grejer. HAHAHA! Som tur var det inte pinsamt för mig för jag stack ju redan in, men V.P.. HAHHAHA! Dog lite där.. (A)(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0