We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

Nu är det officiellt jullov för mig! Hallelujah movement! :D Det var faktiskt ganska onödigt att gå till skolan idag. Fick bara tillbaka våra engelska uppsats och julspexet iår var fett med keeeft! Den måste ha varit väldigt spontan för den var verkligen urdålig, har inget annat att tillägga. Efter julavslutningen blev det en sväng till stan för att köpa julklappar. Folk frågar alltid mig om jag firar jul och jag vet inte riktigt vad jag ska svara. Först och främst måste man identifiera ordet "fira" för mig för alla har ju olika uppfattningar om att fira jul. Jag köper julklappar till mina syskon men vi har ingen julgran. Vi äter jättemycket go mat hela familjen tillsammans men vi träffar inte hela feta släkten. Vi bakar lussebullar men vi julpyntar inte. Så ja, man kan väl säga att jag firar jul ändå. ;) Iallafall, kvällen spenderades med tjejerna hemma hos mig med chill och snacks. Tror att jag gick upp typ 5 kg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0