It was so easy to trust you baby. Guess I was so stupid baby, I didn't ever think that this would come.


Joe Jonas - See No More
Älskar när mamma är brutal ärlig! HHAHA! Vi sitter där nere , syskonen och mamma, och har det allmänt trevligt, som en familj har. Medan hon kollar nåt på datorn så sitter jag och spelar spel med Lisa och så kollar hon på mig för att jag gör nåt konstigt och ba; Oj... vilken mage du har! Vad hände?! Alltså, vaaaa?!! xD HAHAHHA! Gotta love mom! ♥ Mamma förväntar sig att jag ska ha en platt mage med tanke på att jag tränar, men hon vet ju tydligen inte att magen blir lite tjock när man sitter ner, så ja..  Så kan det gå. Såhär respanda jag iallafall; Jaa.. har ätit mycket onyttigheter de senaste två dagarna... Det är därför.. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0