Well, sometimes it's easier to be mad at the people you trust. Just because you know they'll always love you, no matter what.


Sitter sådär här och döör lite. Lyssnar på en kille som spelar gitarr och han är skitbra! Inte då där "hej-jag-kan-spela-gitarr-och-är-grym-på-det-kontrakt?" utan mer "jag-spelar-gitarr-för-det-är-roligt". Asgrym kille, måste lära mig snart alltså! Säger så hela tiden.... ååh, får se hur det blir! Måste ju prioritera andra saker före nu, men snart så! :)Vet inte vem som är efterbliven, jag eller min lärare? Hon sa att hon hade lagt upp en sak på fronter inför provet på tisdag men jag hittar den inte. Och jag har inte mitt häfte här utan den ligger i skolan, great! -.- Så nu får jag bara läsa igenom boken för jag vet inte vad man ska kunna.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0