Fate only brings you so far, it's what you do when you get there that matters.


Har inga nya bilder, så det blir bild i repris!
Idag lekte jag fotograf hos brorsans möte! Fick lov att ta bilder under minglandet och under själva mötet as well. & det var väl helt okej, förutom att det tråkigt att stå och lyssna på den när de diskuterade samtidigt som magen kurrade. Gissa om munnen vattnades när jag såg pepparkakor och chips på bordet! :O YUM! Fast det bästa var ändå när brorsans kompis inte ville ha sin födelsedagstårta från brorsan eftersom att hon åker utomlands imorgon så vi fick typ ta hem 3/4 av tårtan! Och vad jag gör då som är förövrigt hungrig som en varg och trött som ett troll (?) Jo, tar och käkar tårtan direkt från förpackningen med en sked samtidigt som vi ska till bilen. Snacka om att jag var hungrig!

Kommentarer
Postat av: Alva Asp - Skönhet & Makeup

Vilken fin bild! =)



Just nu håller jag i en tävling där två personer vinner en foundationprimer i valfri sort ifrån hemsidan Skincity.se! Var med och tävla du också! http://alvaasp.se/2011/october/tavling-vinn-en-foundationprimer-tva-vinna.html



Om du inte gillar tips på tävlingar så ber jag om ursäkt. :)

2011-10-06 @ 17:26:32
URL: http://alvaasp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0