Just because life like to play with us today.

Ljuset luktar så goooott! Luktar som hubba bubba, den gröna! :D Köpt från IKEA för 29:- tror jag det var.


Dagen började med en glad nyhet - ingen naturkunskap! Blev värsta glad ju, men humöret föll ganska så snabbt också eftersom att jag glömde mitt busskort så blev tvungen att gå hela vägen hem igen när jag nästan var framme vid busshållsplatsen. Försökte desperat ringa Lisa så hon kunde leta efter mitt busskort men den jäveln svarar inte. Pga det så missade jag min buss och kom 15 min försent till mattelektionen. Men lyckan vände igen - fick G på G-testet sedan blev det botten när när vi inte hade vår orginal lärare i FE. Så ja, ups and downs today. Little bit to much huh??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0