Some people just need a high five. In the face. With a chair.


Nagellacket är lila, fett tråkiga ni är... svarar knappt. Äsch! Måste bara nämna en sak som hände idag när jag övningskörde. Jag hade hämtat mamma från jobbet och bensin priset hade gått ned och pappa tyckte att vi skulle gå och tanka. Så körde till bensinstationen och ser värsta kön. Står där och väntar, som vanligt folk gör när en silver bil plötsligt tränger sig! Jag blev helt paff och ville typ slå henne men pappa ville se vad kvinnan i bilen ville göra så vi väntade fortfarande. Så ser jag en vit bil köra sig från bensinstation och jag försöker svänga in eftersom att bensinlocket eller vad det heter sitter på höger sida av bilen och så kommer den silvriga bilen och kör rak in där jag ska köra!! Gissa om jag fucka ur?!?! Jag tuta som fan och skrek! Fyfan, ville bara slå dem sen när de var deras tur på andra sidan. Alla i bilen bara kollade på mig och jag ba; VAD?! SKA NI HA STRYK ELLER? NI HAR FAN INTE KÖRKORT SÅ F***K YOOOOU! Peka såklart inte, mamma satt ju i bilen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0