The Raven

Textkälla & bildkälla.
 
HANDLING:
"The Raven" är en alternativ berättelse om Edgar Allan Poes sista dagar i livet, där han jagar en seriemördare vars mord liknar de i hans berättelser.
 
ÅSIKT:
Alltid lika roligt att se på något som man faktiskt har läst om tidigare, så tack SV B även om du var en pain in my ass. Trodde först att filmen skulle vara dålig, jag menar, The Raven låter ju jääättespännande.. -.-' Fast blev överraskad! Den var faktiskt bra. Visst kunde man lista ut saker och ting men den var ändå väldigt bra gjort. Spänningen fanns där, dock inte hela tiden tycker jag. Blev lite småtrött av den då och då fast den är ändå värd att se! Rekommenderas till alla som gillar thriller och mysterium. Den får en 8/10 av mig, bara för att jag visste om författaren innan! ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0