If you are quiet you are not living, you've got to be noisy, colorful and lively.


Har ångest... Snart fyller man år och jag har inget planerat något.. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Förra året och året innan hade jag middag hemma hos mig och denna gång vill jag ut och käka. Tror jag.. sen vet jag inte riktigt vad man kan göra efter åt, om man ska bowla eller om man ska dra hem till mig och hitta på något. Aja, det löser sig nog. Annars gör jag inget speciellt allt. Har försökt att leka lite med kameran men ljuset hos mig är så jeffla keff att bilderna blir skit. Och nu orkar jag inte hålla på med kameran.. Fan alltså.. Januari är snart över och jag har inget tagit några intressanta bilder.. Måste verkligen göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0