Yesterday you said tomorrow.

Tumblr_m4rggeo4yo1rx7zjxo1_500_large

we♥it.com

Arm candy or what? Såå söta och så fina ♥ Synd att jag inte har mycket plats här i mitt rum skulle annars ha beställt ett sånd där läckert armbandställ och lägga alla armband där. Såå awesome det skulle bli. Fan alltså, jag borde inte ha börjat att kolla på VD nu, är ju heeelt obsessed att det är sjukt.. haha! Försöker att bärga mig, men det går väl sisådär. Att kolla ett avsnitt varje dag är ju svårare än vad jag trodde. Fast å andra sidan visste jag att jag skulle bli besatt så därför kollar jag nu och inte mitt i skolterminen, feel me? Anyway, ska försöka att koncentrera mig på det sista plugget. Sen blir det förhoppningsvis lite träning om jag hinner och ett avsnitt av VD igen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0