I can't survive without you if you wasn't there for me.

Vilken lärorik dag det har varit idag! Har varit på öppethus på Västra Jensen med M.T och A.H. Skit alltså, vi visste först inte vägen dit, men till sist kom vi rätt. Gissa hur glada vi blev! ^^ Överlyckliga ^^, Skolan såg mycket fräsch och snyggt ut. Snyggaste labbsalarna, dem gillar jag. Jag snackade med en kille där som går på Sam-ekonomi och frågade frågor eftersom jag funderar på att ta den. Alltså god vad han läspade! Hahha. xD Jobbigt att snacka med folk som läpsar, gillar inte det (A) Nåja, kollade på intagningspoängen. Fan vad låga. Spikat att jag kommer in, har över medianen. Ah, ska kolla in fler gymnasien ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0