Crazyday!

My luckiest and unluckiest day today!
And I fuc*in' mean it!


School;
Första lektionen som jag hade var matte och den började såklart, 08.00 :S
Skrev prov, algebra. Tror att det gick bra, var ganska säker, men inte helt, så jag vet ej vad som kommer hända! :O 
Hoppas jag slår Cicci på matte, hon fick 17,5 / 20. HAHHAHA, helt seg för att vara lärare, ärligt talat? :P 
Skoja Cicci, <3   Anyway, ska slå henne så jag kan reta henne. (A) 

Andra lektionen var svenska. Fortsatte att arbeta med verb, eftersom att vi har förgör i det ! Vi fick även tillbaka våra läxförhör om adjektiv. Fick alla rätt, fast jag va lite osäker! Helt freakin' unbelievable! xD *ÖVERDRIVER SÅ MYCKET IBLAND!* 
SO och english rullade därpå...
I so jobbade MT och jag me Kina, delade upp arbetet lite eftersom att vi har räknade med att vara klara med det skrifliga uppgiften. Sedan har vi bara det muntliga kvar som vi kan lägga ner lite mer tid på. :)

I english var det bara chill och pill. 
Arbetade bara med det som vi arbetade med sist, d.s.v Australien och Nya Zeeland.

LUNCH
åt vi ju också som bestod av VIT ris och kyckling! *Mmm... .. ...*
Brukar inte få vit ris, utan brunt... alltså fullkornsris.. inte min stil att äta det XD

No hade vi också.. ÅÅÅ! Helt jävla jobbigt rent ut sagt! Men snart e det över... bara denna veckan som kommer sen ÖVER!
Vila ut och bara ta det lungt innan det nästa pluggadet kommer.... längtar..

Sedan var det dags för en mini rast. Och då hände det.. -.-
Jag och MT satt i sofforna och tog det lungt, kollade på klockan för att se om det var dags att gå och så var det dags. Ställde mig upp och gick en liten bit från sofforna och så POFF!
Min mobil och mina glasögon ramlade på golvet!! OMG!
Och vems fel var det? Z.A. Han springer rakt i mig och jag tappar allt skit. FAN.
Har upp saterna snabbt som fan för att jag hade spanska och om jag kommer försent e man halshuggen av K.J, läraren då. Plockar upp allt och så fick jag syn på att mobilens batteri inte e i. Omen skit!
Springer till M.G för att hon skulle hjälpa mig. Letade efter batteriet och så fick jag typ panik. Varför? FÖR JAG BÖRJADE!
Letar och letar och så fick jag syn på att JAG HÅLLER I DEN! Vilken klant jag är!  xO
Kastar den till M.G och går till lektionen.. och så klar börjar den inte ens.. :S

Efter 3min kommer K.J och vi går in. Berättar allt det som hänt för P.H och så ser jag att Z.A kommer in och går rakt fram till mig. Jag vänder mig om så jag inte ser honom, och så ställer han säg på KNÄT och firar!
ÖVERDRIVER GROVT MYCKET NU! HAHAHHAHA.
Nej, men han ställde sig på knä och bad om min förlåtelse eftersom att han puttade till mig. Och så klart måste jag säga att det är okej, om han ställer sig på knät.
Så jävla sött när han gjorde det.. men även pinsamt. Alla i klassen kollade ju och sa: HAN FIRAR! SÄG JA!
Helt knas! x)

Ajja, sista lektionen var gympa. Spelade basket, man fick välja mellan två olika, antigen ''Jorden runt'' eller '' Basketmatch''. Själv valde jag basketmatch, men bytte snart eftersom att det körde då djurigt. :S

Och nu är jag hemma!
Har duschat klar så nu stinker jag inte svett :S HAHAH!
På tal om duschat, så glömde jag ta foto på outfiten innan jag hoppade in i duschen.. SORRY!
Det blir tyvärr ingen bild på dagens outfit.. :/


OUTFIT TIME!

Från vänster till höger går ordningen.

Monday
Vit kofta - Lindex
Blå, stickad t-shit - Cubus
Jean - Bikbok

Tuesday
Mönstrad tröja - HM
Mini baggyjeans - Cubus

Wednesday

Adidas tröja - Stadium
Vita jeans - Lindex

Thursday
( ville ha en lite mer ledig stil, slutade då 16.00 :O )
Halsduk - New Yorker
Svart linne - Stadium
Svart kofta - Stadium
Mjukis - InterSport 

Nu ska jag fixa håret och en kopp te, och så ska jag fixa garderoben också!
    Puss gurkor! <33 
                 Love / L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0