Finally done!

Finally done with this crap!
Menar då städningen x) Så jobbigt!
Jag började först att dammsuga, hann dammsuga 3 rum innan pappa kom över och började dammsuga istället för mig.
Såå sköönt! Slappade en stund framför TV, och kollade på Beauty and the geek.
Så jävla bra program asså!
Det är en tävlingsprogram med nördar och skönheter med i bilden.
Den e så bra, kommer på tv just nu på tv3. Kollar inte, eftersom jag redan har sett den :D
Back to the cleaning.. -.-
Mamma och F fick torka övervåningen medan jag och David torkade undervåningen.
Så nu är jag klar, med nästan allt.. får fixa det övriga en annan gång..
Orkar knappt gå just nu XS
Därför sitter jag här, vid min dator och skriver detta inlägg med en Fanta framför mig.
Ååååh, fantan e såå god! De flesta som jag känner gillar inte inte, men synd för dem, för då får jag mer att dricka! :D Och pinka så klart (A).

Nu ska jag plugga kemi. Har mycket kvar.. ; / 

                 With all my love, L. <3

Så ser min fanta ut! :D SMASKENS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0