To be honest...

.. I really, really miss summer!
Miss the sun when it shine on me.
Miss the beach when I was there with my family.
Miss is all so freaky much!





Idag..
Helt vanlig skoldag, vad mer kan jag säga?
Började vid 8.00 och hade min första lektionen som var demokrati.
Sedan rullade det på med NO, HK, lunch, SO, english, och till sist SO igen.
Efter allt detta var det dags för hemspråk, som då e kinesiska.
My day for today.
Ska kanske berätta lite om HK. :P
Vi gjorde PANNKAKOR! Så jävla goda mina, elr VÅRA pannkakor blev!
MT, ES och jag var i ett och samma kök och gjorde våra pannkakor. Lite onödig info, men vi var i kök 3. :P
Så vi började göra dem, enligt receptet som vi fick och det blev typ perfekt! Lite stressigt blev det när vi skulle grädda dem, men det klarade vi av iallafall. Så jävla roligt att laga mat!  
Jaa, det var väl det som hände i HK.... .. . ... ...
Ska nog tagga och plugga lite... So fuc*in* booooooooring!
Whatever, that's life.
                                Gotta study now!
       Love /  L. xoxo.
ps: det blir ingen dagens outfit, utan det blir veckans.
Kommer sätta in dem på fredag, allesammans då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0