A little brighter perhaps?



Mätt och belåten sitter jag här framför datorn och tänkte gör om min blogg lite. Och ändra min tävlingsblogg och för den delen. ^^  Först ska jag fixa till designen på min tävlingsblogg, sedan på denna. Tänkte göra bakgrundsfärgen en aning ljusare.. eller så lägger jag till lite färg. För just nu ser det väldigt grå och trist.. enligt mig då x) Vad tycker du? ^^ Har fått massa frågor om jag kan göra vars design, men just nu så har jag inte tid. Har massa skolarbete att göra så bloggdesignerna får vänta helt enkelt!

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

det är jag på bilden=) Det var den bilden hon snodde.. har inte sagt ngt... haha

förstår inte hon är skitsnygg och är fotomoell och skådis i London just nu och vrf ta miin biild? Hon tog den från han som fotograferade mig. hon vart väl svartsjuk:P

2009-09-25 @ 19:38:04
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Nej jag vill inte hänga ut henne:p Lova min bästa killkompis att inte nämna namn eller bild.

2009-09-25 @ 20:26:22
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0