Can I have it like that? You got it like that.

Bild lånad av we♥it.com.

Efter några få timmars sömn så förtjänar jag faktiskt att sova nu ^^ Har sovit tre-fyra timmar idag som max, tror jag... eller jag vet inte. Babblar bara ju! xD

Naglarna är nymålade men en underbar röd/mörkrosa färg som jag köpte hem från London. På tal om London så har jag lagt in lite bilder nu. Mer kommer imorgon. Ska även lägga in alla sakerna som jag har köpt. Okej, kanske inte allt, men det flesta (; Har köpt massa smycken också, men orkar inte lägga in den här.. Får se när jag har lust. Det kan ta ett tag då.

Huvudet snurrar och munnen gäspar.. Det kanske är dags för mig att sova nu. Måste dock vänta till naglarna har torkat.. Annars kan jag ju inte sova. Måste dessutom borsta tänderna och knarka medicin.. Äsch fan, nu drar jag! Sov sött my angels! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0