It would be funnier if you guys were with us.


Outfit från igår när jag var i Grönan.
YES! Fyfan vad bäääst jag äär! Lyckades äntligen instrallera den nya Photoshop CS5! WOOHO! Happy Linda here! :) Så bilder kommer inom kort again.

Igår vad jag i Grönan med syskonen och brorsans kompisar. Helt okej väder, halvklart och sol, sen mot kvällen började det småregna lite. Men det gjorde inte så mycket, vi hade det iallafall roligt. Tror att vi spenderade 2200:- igår xD HAHAH! Nåja, det var det värt! Åkte också den nya berg- och dalbanan, eller den nya och den nya, Insane iallafall. Kön var inte så lång som tur, men åkattraktionen var lite väl kort. Rolig, men kort. Kändes som 20 sek och sedan vad det klart. Man köar liksom 15 min för att åka sen tar det slut på 20 sek.. så lite längre bör den nog vara allafall. Sen åkte vi massa andra åkattraktioner, såsom Jetline, Radio bilarna och Kvasten.

Skit längesen jag åt pommes frites! Så igår tog jag och bestämde mig för att käka det, MM! Så good! Men så mycket olja! :O Man såg värsta fett fläckarna på själva påsen som pommes fritsen låg i.. Inte så fräscht, men göööttt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0