She will be gone before you know it.


Bild av mig idag när vi va hos M.C.

Hemmadag hos M.C igen. Börjar bli en tradition! Hahha, nää skojar! Eller vem vet?.. Vi gjorde det gamla vanliga, film och singstar :) Fett med chill, trots att vi slet när vi sjöng! Vi ville slå Big bang, men det gick inte så bra. Faila varje gång.. -.- Hahha, Så nära på att slå den! 243 eller nåt ifrån! Guud.. Nästa gång så ska vi fan slå det!

Imorgon drar det till Göteborg efter många ändringar. Liseberg väntar, men Skara tror jag att vi skippar denna gång med.. Vi har ändå spenderat skitmycket pengar på massa saker iår att jag inte vet om vi har pengar kvar ens.. :S Kylskåp, dator, mina shoppingstunder, och mitt nya bankkonto som jag fixade idag. De la in pengar till mig, uff. Fett med stålar alltså! xD Så ja.. pretty much.. Men Liseberg är säkert! Så nu väntar packningen, vet dock inte om datorn följer med.. men tror nästan det. ;) Vi får se, kanske bloggar i bilen? ^^ Har ändå tänkt sova hela resan.

Kommentarer
Postat av: a n n ♥

SV; tack så mkt! ^^ Jag vet inte för det är min systers.

2010-08-06 @ 11:49:40
URL: http://multicolor.blogg.se/
Postat av: a n n ♥

Va fin blogg du har förresten ^^

2010-08-06 @ 11:49:56
URL: http://multicolor.blogg.se/
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: haha jag har perioder jag med :P så oftast går de sönder efter ett tag ^^ men nagelstärkande lack ska nog funka? =D

2010-08-06 @ 19:17:46
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0