Strangers are friends you don't know yet.


Vädret ser heeemsk ut! Helt mörkt ute och regnar gör det också. Men det gör mig inget just nu när jag öndå sitter inne och chillar lite. Ingen träff med tjejerna, hade annat för mig istället x)

Imorgon är det dags! Är jag nervös? Ja, helt klart, men blev sedan uppspelad när P.H berättade om hur det var i hennes skola. Då måste det vara minst lika bra hos mig. Nåt som jag måste vara, som jag sällan är, är att vara social. Är inte så social av mig när det är bland främlingar. Det måste bli en ändring på det va! Så social och pretty is the two things that i have to be. Har självbilder imorgon, måste vara cute. Sen så är det också första intryck och då vill man helst vara fin. Eller har jag fel?..

Nu ska jag sms:a folk och lyssna på lite skön musik innan det är dags för lite träning och sömn. Måste lägga mig tidigt, vet att det inte kommer gå. Men i gotta try!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: åhh, massa tack, hihi, dock är de mer gråa i verkligeheten, men de blir så när man ändrar ljus i photoshop o:

2010-08-18 @ 20:35:22
URL: http://emmabacks.blogg.se/
Postat av: Cindy

Jag reser till Japan i nästa år, April :) Stannar i 3 veckor. Kommer bli awesome!

2010-08-19 @ 06:15:01
URL: http://cindystenberg.blogg.se/
Postat av: Lisa Trinh

sv; ska nog variera mellan redigerade och oredigerade för båda var gillade :)

2010-08-19 @ 11:31:19
URL: http://ttnl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0