Just look up, we are both under the same starry sky.


Älskar mina tisdagar, så himla sköna. Dock så börjar jag rätt så tidigt, men slutar även tidigt så det är det värt! Tvåorna & treorna var iallafall i skolan idag.. tror jag. Har ingen aning.. Min kompis sa det iallafall, för vi spanade in killar. Ojävlar säger jag bara, hittade typ ingen, medans hon dräglade över mig.. -.-' Holy shet, HAHHA! Men det var roligt :) Kanske hittar senare, vem vet? (A) Men jag hittade vääärsta många som liknade kompisar från min f.d skola! Jättemånga, blev nästan lite creppy, eller inte. Nä, men hittade en tjej som liknar dig, S.G. Alltså bara till sättet ^^ Sen hittade jag en S.H till sättet och en C.P.

Ojuste, vi har också en insparksfest den 2 sep, kl: 22.00-02.00. Det är en torsdag så jag vet inte om jag ska gå på den.. Tror dock inte det. M.T ska inte gå och vem ska jag liksom gå med då? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0