Day Two: Nine things about yourself.

Dag två är här och nu det är dags att fortsätta på utmaningen.
Day Two: Nine things about yourself.
1. Jag tycker att det är lite obehaglig när folk läser min blogg när jag är i närheten. ^^
2. Jag äter som en man och folk blir ganska så förvånade när de ser mig äta så mycket för jag är ganska liten i storleken säger folk. x)
3. Jag har speedpoop säger David. HHAHAH! ^^ Jag sa till honom att jag skulle på toa och han brydde sig inte, men så fort jag kom tillbaka så frågade han vad jag gjorde och jag ba: Sket. Sen han ba: VAAA?! Så snabbt?! Jag hann bara skriva en mening och du är redan tillbaka?
4. Jag är inte så förtjust i böcker, men jag lär mig gilla dem.
5. Jag har en världens äldsta mobil, men den funkar så jag behöver inte byta ut den! xD
6. Jag är urusel på matte.
7. Jag har bara gått i en skola i hela mitt liv, bortsett från gymnaiset. Om man räknar från årskurs noll till nian. ^^
8. Spenderar hellre mina pengar på kläder än mat.
9. När jag var mindre ville mamma måla mina naglar, men jag vägrade. Men så fort jag somnade tog hon fram nagellacket och målade mina naglar och när jag vaknade trodde jag att allt var en dröm. x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0