If they don't chase you when you walk, keep walking.


Igår blev det inget smink, men däremot blev det en rosa blus och bruna skinnhandskar som fick följa med mig hem. Ville leta efter jeans, men pappa blev lite småirriterad på mig för att jag köpte så mycket så jag avstod får att köpa. När pappa är irriterad och har sovit extremt lite, så ska man fanimig inte bråka med honom! :O 

Vid fem kom Do, H.C och en tjej hit och vi åkte in till stan och gick runt där till sju. Sen ville Do köpa nåt i IKEA så vi stack dit, men det visade sig vara stängt. Men istället för att åka hem till oss så smög vi in genom utgången och där köpte vi pizza, korv med bröd och dricka. Och så köpte vi lite mat också för väl hemma hos oss baka vi en uuunderbar blåbärspaj! HMM.. himmelsk! Synd att jag bara tog så lite.. Äh, får recreate it en annan dag.  
Ojuste, jag var också heeelt hype! Jag vet inte vad som flög in mig, men jag dansade och garvade ovanlgit mycket. Hahhah, så funny! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0