Linda najsar/bajsar this month last month

Det var ett tag sen jag körde en sån här najs/bajs.. Har haft så mycket att göra att jag har glömt bort, men så är det ibland iallafall. Men nu kör vi december månad!

↑ JULLOV! - Två veckor kvar, kämpa på Linda!! ^^ 
Julklappsdelning med de närmaste - Ja, det kommer bli superb! 
↑  Ny köpta saker - Har köpt hem lite nya nagellack och tillbehör att jag måste fixa fram en ny förvarningsbox.

↓ Skolan - Lite mycket nu, men det ska nog gåå.. hoppas jag.
Tempraturen - Det är väl lite för kallt va? Eller, vad tycker ni? xD
Mitt rum - Så fort jag har jullov så skas det fixas i mitt rum har jag tänkt mig. :)

Kommentarer
Postat av: Claudia

Söt blogg:)

2010-12-02 @ 21:31:31
URL: http://claudiablomqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0