Accepted


Collage av mig.

HANDLING;
När en utbränd gymnasieelev får reda på att han inte blivit intagen på någon högskola som han har sökt till, bestämmer han och ett gäng kompisar att skapa ett eget fejkat universitet för att lura sina föräldrar. Deras plan går inte som det planerat och då börjar de inse att de har gjort ett stort misstag.

ÅSIKT;
Komedi film med mycket roliga scener med som jag gillade :) Ett stort plus för att det är en collagefilm (A) Me like! Kan inte säga att den var en minnesvärd film, för det var den inte, enligt mig då. Förövrigt var den rolig och man får sig ett eller två goda skratt :) Eller fler! xD Den får en 6/10 av mig.

Har du sett filmen? Vad tycker du isåfall? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0