Baby you complete me, like a sentence with a dot.

Bild lånad av we♥it.com.

400:- har jag tjänat på att sälja tulpaner idag. Mycket eller lite? ^^ Själv så tycker jag att det är rätt mycket (: Pengarna går ju inte till mig, även om jag önskat det ^^, pengarna går till vår klasskassa. Hur mycket har vi tjänat som klass har jag ingen aning om. Kanske får reda på det imorgon.

Torsdag, chill dagar med mycket praktiska ämnen såsom idrott och slöjd. Håller på att göra en ursöt kudde som är formad till en cupcake. GAAH, så typisk mig ^^ ♥ Håller fortfarande på med den just nu i slöjden. Den är rätt så knepig att göra tycker jag, men det kommer nog gå bra. Den ser ju skitsnygg ut redan nu xD Fotar den så fort jag är klar med den, så får ni se och kommentera! :)

Nu ska jag kolla in ett gymnasium som jag fick hem på posten. Okej, inte själva gymnasiumet, utan reklam. Yeah, yeah.. skolan heter iallafall Påhlmans Gymnasium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0