Cloudy With A Chance Of Meatballs


Collage av mig.

HANDLING;
Enda sen Flink var ett barn så drömde han om att uppfinna en värdefull och smart uppfinning. Gång på gång så försöker han, men varje gång  så misslyckas han. Trots all misslyckanden så har han hoppet kvar. När staden rinner ut på mat får han en ide! Hans nya uppfinning kommer bli en succé. Alla älskar den, förutom en person. hans pappa.

ÅSIKT;
En härlig film som måste ses av alla, oavsett ålder! ^^ Man kommer bli extremt sugen på mat när man ser denna film, men man kommer även bli lite småäcklad. Jag var själv tvungen att stoppa filmen och hämta nåt att äta, så sugen blev jag! xD En riktigt bra film till barn som har stora drömmar ^^ Den är barnvänliga filmen får en 8/10 av mig! :)

Har du sett filmerna? Vad tycker du isåfall? :)

Kommentarer
Postat av: tttt '

Svar; aha, alltså är du 1 år äldre än mig ;) ..



HAHA, jasså. Mjo det har inte vi e ;) Lyxxxx.

2010-01-16 @ 12:51:21
URL: http://mickelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0