He make her jealous and try to get me



Trots att jag bara har gått två dar i skolan så är helgen väldigt efterlängtad! ^^ Bättre än helger finns väl inte? Eller jo, lov ^^ HiHi.  Kollade nyss på lite Ugly Betty avsnitt som inte har visats än här i Sverige. Orkar inte vänta tills de kommer ut nu, så kollar här på nätet. Nackdelen är ju att videon inte har så hög kvalite, men det går ju fortfarande att se, right? (:

Skolan idag var som alla andra dagar. Finns inget att berätta om faktiskt, förutom att jag fixade till ett stipendium så jag kan få lite pengar ^^ Skulle göra det förra året med, men det blev tydligen inte av. Men denna gång ska jag göra det! Vill ju inte mista nåt värdefullt som cash (A) Alltid bra att ha det liksom. Ska bara fylla i och skicka iväg. Sedan är det bara att vänta. (:

Nu när vi endå snackar om cash så är det nog dags att skriva ett CV som jag kan skicka till mammas jobb så jag kan sommarjobba där. Har hört att det är sjuk jobbigt från brorsan. Stiga upp 5 på morgonen för att börja klockan 6, sedan jobbar man till klockan 3 på eftermiddag. Jadå, det låter rätt så segt x') Hoppas jag klarar det, om jag nu får sommarjobbet.. eller inte xD

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: haha :] men vet du vad? du kan beställa dom från h&m's hemsida redan nu! Men dock kostar nog frakten 39kr , men då blir ALLA armbanden ändå bara 100kr.. och det är ändå sjukt många snygga armband! :]

2010-01-08 @ 17:26:48
URL: http://littlesandra.blogg.se/
Postat av: cezi

seriöst tog det 8 år att göra Avatar? :o

men aa den var grymt bra :)



jodå , har du själv haft en bra dag?

2010-01-08 @ 18:19:00
URL: http://cezi.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: japp det har du rätt i.. :]

vilken kamera använder du?

2010-01-08 @ 18:21:09
URL: http://littlesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0