Thank you for remember my birtday. LOVE is the word to you guys!

Bild lånad av we♥it.com.

TACK ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR SOM GRATTADE MIG IGÅR! TACK.

Igår så blev jag sweet 16! xD  Jisses.. HAHAH. Fick massa grattis-hälsningar från alla i skolan typ. Tänk att de är så sööta! :) ♥

Efter skolan så stack jag, M.T och M.B till öppethus på både Cyber och Kärrtorp. Men innan så åkte vi hem till M.B för att hon skulle göra en sak. Vi hade det så jävla roligt på vägen till henne att det inte är sant! xD Garvade hela tiden ^^ Skitrolig. :)

Vi gick först till Cyber och den diggade jag inte. Allt jag tyckte om var att cafét var stilrent och snyggt. Resten var crap. Sedan for vi vidare till Kärrtorp och fan vad jag älskar den! Så bra skola! Stort, fräscht och luftigt! Perfecto! Allt var så himla bra, folk där var jättesociala, speciellt dem på Natur. Åh, de fick man att vilja börja på natur nu! ;/ Får se hur det blir ^^ Den skolan är verkligen bra, höga intagningpoäng och blandade människor. Om jag inte minns fel så var det 265 poäng på sam-ekonomi och 270 på natur. Men jag kan ju ha fel. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0