Will you keep out all the sadness?

Kände att det var dags att fixa garderoben lite idag så satte mig ner och fixade både min och brorsans garderob. Uff, vi har inte lite kläder! ^^ Mina kläder får snart inte plats känner jag, men det hindrar mig inte får att köpa ännu mer kläder :)

Nu är jag iallafall klar med det och sitter här med en påse Maltesers. SÅ GOTT! Synd att det snart är slut, har snart ätit upp allt xD Får njuta lite extra av det sista jag har kvar ^^ Annars så har jag inget för mig just nu, måste bara ta och skriva mitt CV snart.. Mamma && pappa tjatar sönder jaau.. Ska snart skriva det.. snaart..

Kommentarer
Postat av: ttt ♥

Svar; jasså, men den var cool iaf! Typ alla dina bilder på din blogg e coola haha (H) ;D



btw, hur sätter man in som en pussmun som du har gjort HÄR där man kommenterar?



KRAM!

2010-01-09 @ 14:42:43
URL: http://mickelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0