You'll see him again, just wait and see.


Bild lånad av we♥it.com.

Hoppas ni har haft en supernice helg, för det har jag haft! :) Massa skoj och lek med både vänner och släkt. Eller snarare sagt kusin ^^

IGÅR;
Anordnade jag en middag med några av mina vänner och några från E-tuna. Vi firade min födelsedag och David på samma gång, men innen visste typ om det ^^ Mat, snacks och skratt var det mycket av. Även prat. Brorsans kompisar var även bjudna, synd att David inte bjöd någon. Mobbad! xD HAHHA, nää.. skojja David! ♥ Vi körde iallafall charaden som planerat, fan vad roligt! ^^ Garvade hela tiden typ (A) De flesta gästerna gick väl runt tolv, ett-tiden, medan E-tunagänget gick vid 03.00! xD Hehhe, men det är alltid lika roligt att ha dem här hos oss. ♥♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0