And suddenly it hit me, i was one of them.


Bild av mig.



En mycket händelsefull dag idag. Allt började i Sätra där jag, syskonen och M.B badade/solade/chillade. Göttigött! Dock så bade bara jag, Lisa och M.B, vilket var helt okej :) Hahha, lärde mig att simma.. vad heter den?.. Ehm.. den där när man rör på armarna? Nää, vet inte vad den heter, men lärde mig det av M.B. Första försöket gick väl, andra nja.. och tredje försöket gav jag upp på. xD Ska träna på det där simmandet när jag väl är inne i vattnet, då jävlar ska ni få se! Or not..

Vid fem bilade vi hem och släppte av M.B i SKHLM där hon skulle träffa M.T & P.H. Själv skulle jag hem och bytta om och fixa mig lite. Sen vid sex träffade jag dem!! :D Träffade även Oliver, P.H's systers hund. Jättesööt, men lite rädd var han. Med honom efter oss gick vi runt där i området och snackade om allt vi hade gjort när vi inte var med varandra. Fyfan, P.H's äventyr i USA och M.T's festade i London! Att jag inte ens var med på någon av dem.. :( Fick iallafall höra hur det var. :) Oliver blev lite varm av solen så vi gick hem till P.H och lämnade honom och fortsatte att snacka.

Vid åtta började vi gå hem mot mig där middagen väntade. Det slutade med att alla tjejerna satt hemma hos mig och åt tacos! :D Mysigt värre! :) Mycket snack och skratt ingick också. Även lite dans (A) HAHAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0